سایت مانهوا کمیک

http://manhwacomic.rozblog.com/

The Male Leads Little Lion Daughter

دانلود مانهوای من دختر خوانده مرد شرور شدم خلاصه داستان : دوک وورئوتی خوش تیپ با سردترین رفتارها و نگاهی که می‌تواند آدم بکشد، وحشتناک‌ترین مرد امپراتوری است. اما یک روز ناگهان می

دانلود مانهوای من دختر خوانده مرد شرور شدم خلاصه داستان : دوک وورئوتی خوش تیپ با سردترین رفتارها و نگاهی که می‌تواند آدم بکشد، وحشتناک‌ترین مرد امپراتوری است. اما یک روز ناگهان می

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
The Male Leads Little Lion Daughter
خلاصه داستان :

دانلود مانهوای من دختر خوانده مرد شرور شدم

خلاصه داستان : دوک وورئوتی خوش تیپ با سردترین رفتارها و نگاهی که می‌تواند آدم بکشد، وحشتناک‌ترین مرد امپراتوری است. اما یک روز ناگهان می‌گوید که می خواهد ... فرزندی را به فرزندی قبول کند؟! و اون بچه منم؟! پس از پیدا کردن من در یک یتیم خانه سایه، او مرا بدون فکر کردن به قصر برفی خود برد. اکنون من تمام راه‌های خانواده ترسناک Voreoti را از شوالیه‌های او می‌آموزم. با این حال، وقتی دوک به منشا من مشکوک می‌شود، همه چیز خراب می شود. با این نیش‌ها و موهای سیاه، شاید ما چیزی بیش از ارواح خویشاوند باشیم...


وضعیت انتشار: درحال انتشار
✉️ وضعیت ترجمه: درحال ترجمه
↩️ آخرین چپتر اضافه شده: 87
⌛️ سال انتشار: 2022
🔑 فرمت: pdf

باکس دانلود

توضیحات / دانلود گزارش کد : 137