سایت مانهوا کمیک

http://manhwacomic.rozblog.com/

The Princess's Shop

دانلود مانهوای شاهزاده خانم پول پرست خلاصه داستان :  اگر یک شبه از خواب بیدار شوید و متوجه شوید که یک نوزاد تازه متولد شده شده اید، چه می کنید؟ فکر می کنم باید دوباره کودکی ام را زندگی

دانلود مانهوای شاهزاده خانم پول پرست خلاصه داستان :  اگر یک شبه از خواب بیدار شوید و متوجه شوید که یک نوزاد تازه متولد شده شده اید، چه می کنید؟ فکر می کنم باید دوباره کودکی ام را زندگی

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
The Princess's Shop
خلاصه داستان :

دانلود مانهوای شاهزاده خانم پول پرست

خلاصه داستان :  اگر یک شبه از خواب بیدار شوید و متوجه شوید که یک نوزاد تازه متولد شده شده اید، چه می کنید؟ فکر می کنم باید دوباره کودکی ام را زندگی کنم. خوشبختانه من در خانواده نجیب وزیر بزرگ متولد شدم. فکر می کنم باید از این فرصت استفاده کنم و پولدار بشم! خانواده‌ام به من علاقه دارند، دوستانم از من حمایت می‌کنند، و شاهزاده‌های جذابم به من علاقه دارند. صبر کن... من چطور باید از بین امپراطور و ولیعهد انتخاب کنم؟! و من علاقه ای به ملکه بودن ندارم! تنها چیزی که من می خوام پول و پوله !


وضعیت انتشار: در حال پخش
✉️ وضعیت ترجمه: در حال پخش
↩️ آخرین چپتر اضافه شده: 70
⌛️ سال انتشار: 2023
🔑 فرمت: pdf

باکس دانلود

توضیحات / دانلود گزارش کد : 155