سایت مانهوا کمیک

http://manhwacomic.rozblog.com/

Isn't Being A Wicked Woman Much Better

دانلود مانهوای شرور بودن خیلی بهتره  خلاصه داستان : او دارای شخصیت شروری بود که به خاطر اعمال شیطانی‌اش در رمانی منفور شناخته می‌شد. اما به دلیل شخصیت او، بازی در نقش شرور بر

دانلود مانهوای شرور بودن خیلی بهتره  خلاصه داستان : او دارای شخصیت شروری بود که به خاطر اعمال شیطانی‌اش در رمانی منفور شناخته می‌شد. اما به دلیل شخصیت او، بازی در نقش شرور بر

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
Isn't Being A Wicked Woman Much Better
خلاصه داستان :

دانلود مانهوای شرور بودن خیلی بهتره 

خلاصه داستان : او دارای شخصیت شروری بود که به خاطر اعمال شیطانی‌اش در رمانی منفور شناخته می‌شد. اما به دلیل شخصیت او، بازی در نقش شرور برای او بسیار دشوار بود. اما نه برای مدت طولانی ... "من لباس شما را به سلیقه شما در این لحظه درست می کنم!" درخواست من. "یا، البته! طبق درخواست شما، تنها یک قطعه در کل امپراتوری موجود است." برای داشتن یک زندگی راحت به عنوان یک شیطان "پدر. آیا برای شما لازم است که فرمول ها را به این آرامی و ناکارآمد حل کنید؟" من فکر کردم خوب است که یک شرور ثروتمند باشم بنابراین از تمام دانشم استفاده کردم "چرا افتخار اسکورت شاهزاده خانم را به من نمی دهی؟ ؟" من به اندازه کافی با پدرم سر و کار داشتم، پس چرا یک شخصیت غیرمنتظره ناگهان ظاهر شد؟ اگر این شخص نقشه من را خراب کند چه؟ (از اخبار) آیا شما مادر دارید؟ زن بد بودن راحت و شاد است / زن بد بودن خیلی بهتر نیست؟ آیا چیز بیشتری برای آن وجود دارد؟ بد بودن چه اشکالی دارد؟


وضعیت انتشار: درحال انتشار
✉️ وضعیت ترجمه: درحال ترجمه
↩️ آخرین چپتر اضافه شده: 45 آخر فصل اول
⌛️ سال انتشار: 2023
🔑 فرمت: pdf

باکس دانلود

توضیحات / دانلود گزارش کد : 92