سایت مانهوا کمیک

http://manhwacomic.rozblog.com/

Suddenly Became A Princess One Day

دانلود مانهوا ناگهان یک روز پرنسس شدم وقتی چشم‌هام رو باز کردم، یه پرنسس شده بودم، اما مثل اینکه تو یه کتاب گیر افتادم! درسته، همیشه دلم میخواست به طرز جادویی وارد دنیای رمان‌هایی

دانلود مانهوا ناگهان یک روز پرنسس شدم وقتی چشم‌هام رو باز کردم، یه پرنسس شده بودم، اما مثل اینکه تو یه کتاب گیر افتادم! درسته، همیشه دلم میخواست به طرز جادویی وارد دنیای رمان‌هایی

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
Suddenly Became A Princess One Day
خلاصه داستان :

دانلود مانهوا ناگهان یک روز پرنسس شدم

وقتی چشم‌هام رو باز کردم، یه پرنسس شده بودم، اما مثل اینکه تو یه کتاب گیر افتادم! درسته، همیشه دلم میخواست به طرز جادویی وارد دنیای رمان‌هایی که میخونم بشم اما... اما ترجیح میدم کسی باشم که هیچکی کاری به کارش نداشته باشه! آخه بین تمام شخصیت های رمان(که بعضیاشون بطرز شگفت انگیزی الهه خوشبختی و جذابیت یونان باستان بودن) چرا، چرا باید پرنسسی بشم که سرنوشتش مردن به دست پدر خودش، یعنی امپراطوره؟! اگر بخوام زنده بمونم، نباید امپراطور رو قبل از تولد ۱۸ سالگیم ببینم... "از چه زمانی این کثافت تو قلعه من زندگی میکنه؟"


وضعیت انتشار: پایان یافته
✉️ وضعیت ترجمه: پایان یافته
↩️ آخرین چپتر اضافه شده: 125
⌛️ سال انتشار: 2018
🔑 فرمت: pdf

باکس دانلود

توضیحات / دانلود گزارش کد : 8