سایت مانهوا کمیک

http://manhwacomic.rozblog.com/

پایان یافته

پایان یافته

پایان یافته

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
The 99th Bride of the Duke
خلاصه داستان :

دانلود مانهوای نود و نهمین عروس دوک

خلاصه داستان : گریس در خیابان زندگی می کرد و منتظر روز مرگش بود، اما یک دختر فرشته پنه لوپه اردوگنا او را گرفت. یک روز پیشنهاد ازدواج برای پنه لوپه می آید، دوک فلتون، که کسی جز قدرتمندترین خانواده در حال حاضر نیست، گفت: “افسانه ای وجود دارد که همه زنانی که در آنجا ازدواج کرده اند یا ناپدید می شوند یا با ذهنی عجیب برمی گردند. ” گریس قصد دارد که به جای پنه لوپه با دوک ازدواج کند تا از او محافظت کند …


وضعیت انتشار: پایان یافته
✉️ وضعیت ترجمه: پایان یافته
↩️ آخرین چپتر اضافه شده: 81
⌛️ سال انتشار: 2022
🔑 فرمت: pdf

باکس دانلود

توضیحات / دانلود گزارش کد : 157
Jaehon Hwanghu
خلاصه داستان :

دانلود مانهوای ازدواج دوباره ی ملکه

خلاصه داستان : زندگی من از جایی شروع شد که ملکه پیشین شخصا منو بعنوان ملکه انتخاب کرد ، متاسفم … اما بیشتر از این نمیتونم … خیلی خب من موافقم شاه با صیغشون ازدواج کنن اما به یک شرط…من هم ازدواج میکنم…اوه منو صدا کردین؟


وضعیت انتشار: پایان یافته
✉️ وضعیت ترجمه: پایان یافته
↩️ آخرین چپتر اضافه شده: 132
⌛️ سال انتشار: 2021
🔑 فرمت: pdf

باکس دانلود

توضیحات / دانلود گزارش کد : 71
The Way to Protect the Female Lead’s Older Brother
خلاصه داستان :

دانلود مانهوای راهی برای محافظت از برادر بزرگ قهرمان زن

خلاصه داستان : رکسانا… آگریش؟! زندگی تو دنیای یه رمان… چیز هیجان انگیزی بنظر میاد نه؟ باید برای این زندگی از کی متشکر باشم…؟زندگی تو یه عمارت بزرگ که همه‌ی آدمای داخلش عقلشون رو از دست دادن… صدای جیغ و فریادهای آشنا، قطع نمیشن… تموم گل‌های باغ بوی خون میدن… شبح برادرم که همه جا کنارمه… این همون زندگی دومه… نه؟ روزهای طولانی به سختی گذشتن، اما بالاخره فرصتی ک منتظرش بودم رسید دوک آگریش، مافیای این رمان و پدر عزیز من… یه روز تصمیم گرفت یه فرد خاص رو بدزده و اتفاقات رمان اصلی رو شروع کنه حالا زمان منه! این خانواده رو …از بین می‌برم

وضعیت انتشار: درحال انتشار
✉️ وضعیت ترجمه: درحال ترجمه
↩️ آخرین چپتر اضافه شده: 43
⌛️ سال انتشار: 2023
🔑 فرمت: pdf

باکس دانلود

توضیحات / دانلود گزارش کد : 35
The Precious Sister of the Villainous Grand Duke
خلاصه داستان :

دانلود مانهوای خواهر گرانقدر دوک شرور

خلاصه داستان : او در رمان جنگ به عنوان خواهر شروری که هرگز خون و اشک نریخته بود ، دوباره متولد شد. شخصی که به عنوان “برادر” من عمل می کرد شروری بود که پس از شکست در جنگ ، توسط قهرمان مرد مهر و موم شده است. بنابراین تنها کاری که اکنون باید انجام دهم این است که وانمود کنم خواهر او هستم تا اینکه بعداً ناپدید بشه. یا همینطور فکر کردم … این چیه توی دستت ؟ نگو سر قهرمانه ” برادرم در جنگ پیروز شد.


وضعیت انتشار: پایان یافته
✉️ وضعیت ترجمه: پایان یافته
↩️ آخرین چپتر اضافه شده: 107
⌛️ سال انتشار: 2022
🔑 فرمت: zip

باکس دانلود

توضیحات / دانلود گزارش کد : 103
My Husband Hides His Beauty
خلاصه داستان :

دانلود مانهوای همسر من زيبايى خود را پنهان مى کند

خلاصه داستان : خانواده ای وجود دارد که نسلهای زیادی شایعه هیولا بودن را دارند. ارباب قلعه Halstead ، Erden. او ماسکی را آراسته است تا چهره ترسناک خود را پنهان کند. از لتیسیا که برای ازدواج به جای خواهرانش با لرد هالستد اعزام شده بود ، شروع به عنوان "زنی شد که با هیولا ازدواج کرد" و دیگران ترحم کردند. اما یک راز وجود دارد که آنها نمی دانند "من همیشه از شما سپاسگزارم ، همسر. شما نسبت به من ناخوشایند بسیار مهربان هستید ... " "خوب ، من همسر اردن هستم." "من به زودی شما را طلاق می دهم تا دیگر از چنین مواردی ناراحت نشوید ... متاسفم اما اوراق طلاق را گم کردم."


وضعیت انتشار: پایان یافته
✉️ وضعیت ترجمه: پایان یافته
↩️ آخرین چپتر اضافه شده: 109
⌛️ سال انتشار: 2021
🔑 فرمت: pdf

توضیحات / دانلود گزارش کد : 45