سایت مانهوا کمیک

http://manhwacomic.rozblog.com/

The Strongest Characters in the World Are Obsessed With Me

دانلود مانهوای قوی ترین شخصیت های روی جهان به من وابسته شده اند خلاصه داستان: من توی یک بازی ای که قبل مرگم بازیش کرده بودم تناسخ پیدا کردم! اونم توی خواهر شخصیت شرور داستان که آخرش کل خ

دانلود مانهوای قوی ترین شخصیت های روی جهان به من وابسته شده اند خلاصه داستان: من توی یک بازی ای که قبل مرگم بازیش کرده بودم تناسخ پیدا کردم! اونم توی خواهر شخصیت شرور داستان که آخرش کل خ

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
The Strongest Characters in the World Are Obsessed With Me
خلاصه داستان :

دانلود مانهوای قوی ترین شخصیت های روی جهان به من وابسته شده اند

خلاصه داستان: من توی یک بازی ای که قبل مرگم بازیش کرده بودم تناسخ پیدا کردم! اونم توی خواهر شخصیت شرور داستان که آخرش کل خانواده اون شرور نابود میشه و خود شرور هم مرگ بدی در انتظارشه! ولی من دلم نمیخواد این اتفاق بیوفته پس هرطور شده داستان رو عوض میکنم و حواسم به برادرم خواهد بود تا اون تبدیل به شرور داستان نشه….. ولی چرا شخصیت های اصلی داستان به من علاقه پیدا کردند به جای شخصیت اصلی زن داستان؟ ای….این… اتفاق چطور افتاد؟

وضعیت انتشار: درحال انتشار
✉️ وضعیت ترجمه: درحال ترجمه
↩️ آخرین چپتر اضافه شده: 101
⌛️ سال انتشار: 2022
🔑 فرمت: pdf

باکس دانلود

توضیحات / دانلود گزارش کد : 4