سایت مانهوا کمیک

http://manhwacomic.rozblog.com/

The Monster Male Lead Lives Under My Bed

دانلود مانهوای رهبر مرد زیر تخت من زندگی میکنه خلاصه داستان : برادر دیوونه‌ی جنگم به من یه اسلایم هدیه داد! اولش زیر تختم قایمش میکردم و اونجا یواشکی بزرگش میکردم… درسته که اون

دانلود مانهوای رهبر مرد زیر تخت من زندگی میکنه خلاصه داستان : برادر دیوونه‌ی جنگم به من یه اسلایم هدیه داد! اولش زیر تختم قایمش میکردم و اونجا یواشکی بزرگش میکردم… درسته که اون

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
The Monster Male Lead Lives Under My Bed
خلاصه داستان :

دانلود مانهوای رهبر مرد زیر تخت من زندگی میکنه

خلاصه داستان : برادر دیوونه‌ی جنگم به من یه اسلایم هدیه داد! اولش زیر تختم قایمش میکردم و اونجا یواشکی بزرگش میکردم… درسته که اون یه هیولاست…ولی خیلی کیوته! پس اون تبدیل به اولین دوستم شد و من همه رازام رو باهاش در میون گذاشتم! از این موضوع که من تناسخ پیدا کردم تا داستان ناول که یه رمان +۱۹ ساله…ولی چرا اسلایم یهو سرخ شد؟ تا اینکه پدرم اون اسلایم رو برد و نابود کرد… چند سال بعد، مثل داستان اصلی با پرنس جنوبی، آرشیدوک روسلان ازدواج کردم “من قصدی برای تبدیل شدن به یه زوج رسمی رو ندارم، ولی وظایفم رو به عنوان شوهر انجام میدم” عجیبه…چرا دستی که چونم رو گرفته حس آشنایی میده…؟


وضعیت انتشار: درحال انتشار
✉️ وضعیت ترجمه: درحال ترجمه
↩️ آخرین چپتر اضافه شده: 37
⌛️ سال انتشار: 2023
🔑 فرمت: pdf

باکس دانلود

توضیحات / دانلود گزارش کد : 121