سایت مانهوا کمیک

http://manhwacomic.rozblog.com/

The Precious Sister of the Villainous Grand Duke

دانلود مانهوای خواهر گرانقدر دوک شرور خلاصه داستان : او در رمان جنگ به عنوان خواهر شروری که هرگز خون و اشک نریخته بود ، دوباره متولد شد. شخصی که به عنوان “برادر” من عمل می کرد ش

دانلود مانهوای خواهر گرانقدر دوک شرور خلاصه داستان : او در رمان جنگ به عنوان خواهر شروری که هرگز خون و اشک نریخته بود ، دوباره متولد شد. شخصی که به عنوان “برادر” من عمل می کرد ش

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
The Precious Sister of the Villainous Grand Duke
خلاصه داستان :

دانلود مانهوای خواهر گرانقدر دوک شرور

خلاصه داستان : او در رمان جنگ به عنوان خواهر شروری که هرگز خون و اشک نریخته بود ، دوباره متولد شد. شخصی که به عنوان “برادر” من عمل می کرد شروری بود که پس از شکست در جنگ ، توسط قهرمان مرد مهر و موم شده است. بنابراین تنها کاری که اکنون باید انجام دهم این است که وانمود کنم خواهر او هستم تا اینکه بعداً ناپدید بشه. یا همینطور فکر کردم … این چیه توی دستت ؟ نگو سر قهرمانه ” برادرم در جنگ پیروز شد.


وضعیت انتشار: پایان یافته
✉️ وضعیت ترجمه: پایان یافته
↩️ آخرین چپتر اضافه شده: 107
⌛️ سال انتشار: 2022
🔑 فرمت: zip

باکس دانلود

توضیحات / دانلود گزارش کد : 103