سایت مانهوا کمیک

http://manhwacomic.rozblog.com/

I tamed a tyrant and ran away

دانلود مانهوای شرور را رام کردم و گریختم  خلاصه داستان : خدا به من فرصتی داد تا زندگیمو دوباره بسازم. قبل از تناسخم، ۴۰۰ سال گذشته به عنوان شمشیر امپراتوری خدمت میکردم. بعد از خیانتی ک

دانلود مانهوای شرور را رام کردم و گریختم  خلاصه داستان : خدا به من فرصتی داد تا زندگیمو دوباره بسازم. قبل از تناسخم، ۴۰۰ سال گذشته به عنوان شمشیر امپراتوری خدمت میکردم. بعد از خیانتی ک

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
I tamed a tyrant and ran away
خلاصه داستان :

دانلود مانهوای شرور را رام کردم و گریختم 

خلاصه داستان : خدا به من فرصتی داد تا زندگیمو دوباره بسازم. قبل از تناسخم، ۴۰۰ سال گذشته به عنوان شمشیر امپراتوری خدمت میکردم. بعد از خیانتی که بهم شد، قسم خوردم که امپراتوری را نابود کنم. من شاهزاده جوان کشور را پیدا کردم و استاد او شدم. بهش یاد دادم که چطور تبدیل به یه شرور بشه و کشور رو تصاحب کنه. "من به خواسته ی بانوی جوان عمل میکنم" اون تمام امپراطوری را بخاطر من فتح کرد و من فرار کردم. "من آمدم تا تو را ببرم ، شارلیز رونان.


وضعیت انتشار: درحال انتشار
✉️ وضعیت ترجمه: درحال ترجمه
↩️ آخرین چپتر اضافه شده: 81
⌛️ سال انتشار: 2023
🔑 فرمت: pdf

باکس دانلود

توضیحات / دانلود گزارش کد : 125