سایت مانهوا کمیک

http://manhwacomic.rozblog.com/

father, i don't want to get married

دانلود مانهوای پدر، من نمیخوام ازدواج کنم! خلاصه داستان : جوبلیان یک فرد شرور است که همه از آن متنفرند به طوری که حتی معشوق و پدرش او را رها می کنند تا به مرگ رقت بار برسد. درست هما

دانلود مانهوای پدر، من نمیخوام ازدواج کنم! خلاصه داستان : جوبلیان یک فرد شرور است که همه از آن متنفرند به طوری که حتی معشوق و پدرش او را رها می کنند تا به مرگ رقت بار برسد. درست هما

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
father, i don't want to get married
خلاصه داستان :

دانلود مانهوای پدر، من نمیخوام ازدواج کنم!

خلاصه داستان :
جوبلیان یک فرد شرور است که همه از آن متنفرند به طوری که حتی معشوق و پدرش او را رها می کنند تا به مرگ رقت بار برسد. درست همانطور که او در انتظار سرنوشت خود است ، این شانس را پیدا می کند که مسیر داستان خود را تغییر دهد. به منظور اجتناب از پایان غم انگیزی که می داند در انتظار او است ، او از معشوق خود جدا می شود و از تلاش برای جلب عشق پدر خود دست می کشد. در عوض ، او بر استفاده از ثروت او برای لذت بردن کامل از زندگی جدید خود تمرکز می کند! اما در حالی که او برای زندگی پرشور خود به عنوان یک خانم آماده می شود ، پدرش شروع به جستجوی خواستگار جدیدش می کند. از ترس اینکه او را با شاهزاده غیرقابل پیش بینی و طوفانی ازدواج کند ، او به یک راه حل ناامید کننده می رسد: قرارداد دوستیابی. و بهترین نامزد کسی نیست جز شاگرد پدرش. 


وضعیت انتشار: پایان یافته
✉️ وضعیت ترجمه: پایان یافته
↩️ آخرین چپتر اضافه شده: 129
⌛️ سال انتشار: 2021
🔑 فرمت: pdf

باکس دانلود

توضیحات / دانلود گزارش کد : 14