سایت مانهوا کمیک

http://manhwacomic.rozblog.com/

The Reincarnated Assassin is a Genius Swordsman

دانلود مانهوای قاتل تناسخ یافته یک نابغه شمشیرزنیه خلاصه داستان : من تو زندگی گذشتم یه سگ زنجیر شده بودم. پدر و مادرم رو به یاد نمیاوردم و زندگی بی‌عاطفه ای داشتم. مثل یه وسیله زندگیم

دانلود مانهوای قاتل تناسخ یافته یک نابغه شمشیرزنیه خلاصه داستان : من تو زندگی گذشتم یه سگ زنجیر شده بودم. پدر و مادرم رو به یاد نمیاوردم و زندگی بی‌عاطفه ای داشتم. مثل یه وسیله زندگیم

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
The Reincarnated Assassin is a Genius Swordsman
خلاصه داستان :

دانلود مانهوای قاتل تناسخ یافته یک نابغه شمشیرزنیه

خلاصه داستان : من تو زندگی گذشتم یه سگ زنجیر شده بودم. پدر و مادرم رو به یاد نمیاوردم و زندگی بی‌عاطفه ای داشتم. مثل یه وسیله زندگیم با کشتن وحشتناک اربابم به پایان رسید. فکر میکردم این پایان زندگیمه. اما وقتی دوباره چشمام رو باز کردم، به عنوان کوچکترین فرزند قدرتمندترین خانواده قاره به دنیا اومدم. هم برای انتقام و هم برای کسایی که توی زندگی جدیدم برام ارزش قائلن، به جای خنجر ، شمشیر به دست گرفتم.


وضعیت انتشار: درحال انتشار
✉️ وضعیت ترجمه: درحال ترجمه
↩️ آخرین چپتر اضافه شده: 37
⌛️ سال انتشار: 2024
🔑 فرمت: pdf

باکس دانلود

توضیحات / دانلود گزارش کد : 122