سایت مانهوا کمیک

http://manhwacomic.rozblog.com/

I’m being raised by villains

دانلود مانهوای من توسط افراد شرور بزرگ شدم خلاصه داستان : فکر می کردم یه بچه ی نا مشروعم اما مثل اینکه کاملا یه غریبه بودم! بعد از یه سال که به عنوان یه اضافی توی یه رمان تناسخ پیدا کردم فه

دانلود مانهوای من توسط افراد شرور بزرگ شدم خلاصه داستان : فکر می کردم یه بچه ی نا مشروعم اما مثل اینکه کاملا یه غریبه بودم! بعد از یه سال که به عنوان یه اضافی توی یه رمان تناسخ پیدا کردم فه

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
I’m being raised by villains
خلاصه داستان :

دانلود مانهوای من توسط افراد شرور بزرگ شدم

خلاصه داستان : فکر می کردم یه بچه ی نا مشروعم اما مثل اینکه کاملا یه غریبه بودم! بعد از یه سال که به عنوان یه اضافی توی یه رمان تناسخ پیدا کردم فهمیدم که توی مرز بیرون انداخته شدن قرار دارم پس تصمیم گرفتم قبل از اینکه بندازنم بیرون خودم برم، اما توجه یه دیوونه بهم جلب شد و گفت: در واقع این دختر منه !


وضعیت انتشار: درحال انتشار
✉️ وضعیت ترجمه: درحال ترجمه
↩️ آخرین چپتر اضافه شده: 50
⌛️ سال انتشار: 2024
🔑 فرمت: pdf

باکس دانلود

توضیحات / دانلود گزارش کد : 149