سایت مانهوا کمیک

http://manhwacomic.rozblog.com/

I Tamed My Ex-Husband’s Mad Dog

دانلود مانهوای سگ وحشی شوهر سابقم رو رام کردم خلاصه داستان : در نهایت ناامیدی و در لحظات آخر عمرش آرزویی کرد.«پدر، لطفا یه فرصت دیگه بهم بده تا کار میکائیل رو تموم کنم.»چشماش رو

دانلود مانهوای سگ وحشی شوهر سابقم رو رام کردم خلاصه داستان : در نهایت ناامیدی و در لحظات آخر عمرش آرزویی کرد.«پدر، لطفا یه فرصت دیگه بهم بده تا کار میکائیل رو تموم کنم.»چشماش رو

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
I Tamed My Ex-Husband’s Mad Dog
خلاصه داستان :

دانلود مانهوای سگ وحشی شوهر سابقم رو رام کردم

خلاصه داستان : در نهایت ناامیدی و در لحظات آخر عمرش آرزویی کرد.«پدر، لطفا یه فرصت دیگه بهم بده تا کار میکائیل رو تموم کنم.»چشماش رو که باز کرد، خودش رو 15 سال پیش و در مراسم خاکسپاری پدرش دید. اون به زمانی برگشته بود که پدرش با نقشه‌ی شوم میکائیل کشته شده بود.رینهارد به قصد کشتن میکائیل بهش حمله کرد ولی فقط تونست پاش رو زخمی کنه. همچنین در نتیجه این خیانتش به پادشاهی به قلمرویی در دوردست‌ها تبعید شد و …یعنی اون قادره انتقام خون پدرش رو بگیره؟


وضعیت انتشار: درحال انتشار
✉️ وضعیت ترجمه: درحال ترجمه
↩️ آخرین چپتر اضافه شده: 69
⌛️ سال انتشار: 2023
🔑 فرمت: pdf

باکس دانلود

توضیحات / دانلود گزارش کد : 150