سایت مانهوا کمیک

http://manhwacomic.rozblog.com/

world Without My Sister Who Everyone Loved

دانلود مانهوای دنیایی بدون خواهرم که همه دوستش داشتن خلاصه داستان : \"من به اندازه ای از تو متنفرم که میخوام تو رو بکشم، سینا.\"من تمام عمرم سایه خواهرم بودم و به من خیانت شد و مردم.... اما م

دانلود مانهوای دنیایی بدون خواهرم که همه دوستش داشتن خلاصه داستان : \"من به اندازه ای از تو متنفرم که میخوام تو رو بکشم، سینا.\"من تمام عمرم سایه خواهرم بودم و به من خیانت شد و مردم.... اما م

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
world Without My Sister Who Everyone Loved
خلاصه داستان :

دانلود مانهوای دنیایی بدون خواهرم که همه دوستش داشتن

خلاصه داستان : "من به اندازه ای از تو متنفرم که میخوام تو رو بکشم، سینا."
من تمام عمرم سایه خواهرم بودم و به من خیانت شد و مردم.... اما مردم از روزی که به زمان برگشتم تغییر کردن!
تو تنها فرزندی هستی که ناچت انتخاب کرد! اعلیحضرت شما را به عنوان خانواده می شناسند.
یه چیزی اشتباهه . به نظر می رسه این افراد منو با خواهر بزرگترم اشتباه گرفتن !


وضعیت انتشار: در حال پخش
✉️ وضعیت ترجمه: در حال پخش
↩️ آخرین چپتر اضافه شده: 44
⌛️ سال انتشار: 2023
🔑 فرمت: pdf

باکس دانلود

توضیحات / دانلود گزارش کد : 148