سایت مانهوا کمیک

http://manhwacomic.rozblog.com/

What It Means to Be You

دانلود مانهوای معنی تو بودن چیه؟ خلاصه داستان : در ازای پرداخت بدهی های عظیم خانواده سلطنتی ، پرنسس ویولت برای ازدواج با وینتر پسر نامشروع دوک فرستاده شد. “من در زندگیم چنین مرد شگفت

دانلود مانهوای معنی تو بودن چیه؟ خلاصه داستان : در ازای پرداخت بدهی های عظیم خانواده سلطنتی ، پرنسس ویولت برای ازدواج با وینتر پسر نامشروع دوک فرستاده شد. “من در زندگیم چنین مرد شگفت

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
What It Means to Be You
خلاصه داستان :

دانلود مانهوای معنی تو بودن چیه؟

خلاصه داستان : در ازای پرداخت بدهی های عظیم خانواده سلطنتی ، پرنسس ویولت برای ازدواج با وینتر پسر نامشروع دوک فرستاده شد. “من در زندگیم چنین مرد شگفت انگیزی رو ندیدم.” خوشبختانه ، ویولت در نگاه اول عاشق شریک زندگی تنظیم شده خود شد ، اما سرنوشت ازدواج آنها از ابتدا شکست خورده بود. “اگه این آسون بود ، نمیخواستم بهت بگم. فقط این یه بار با هم … ”” “میفهمی که چقدر پول جابجا شده است در حالی که اینجا ایستادی و وقت منو هدر میدی؟” سه سال بعد ، ویولت مطمئن نبود که چنین مرد شلوغی حتی برای شرکت در مراسم خاکسپاریش به زحمت بیفته وقتی تصمیم گرفت به همه چیز پایان دهد “چه اتفاقی می افته …” ویولت در آینه قدی اتاق خواب خالی به خود خیره شد. شخصی که در آینه است مشخصاً شوهرش ، وینتر بلومینگ بود. پس چرا او و شوهرش بدنشون عوض شده؟ “فکر کنم که الان واقعا دیوانه شدم.”


وضعیت انتشار: در حال پخش
✉️ وضعیت ترجمه: در حال پخش
↩️ آخرین چپتر اضافه شده: 104
⌛️ سال انتشار: 2021
🔑 فرمت: pdf

باکس دانلود

توضیحات / دانلود گزارش کد : 118