سایت مانهوا کمیک

http://manhwacomic.rozblog.com/

Your majesty please dont kill me again

دانلود مانهوای اعلیحضرت لطفا دوباره منو نکش خلاصه داستان: پایان یک روز آفتابی تابستان بود. در دستان ستمگر ، پدر ، مادر ، برادر و گردن من زیر گیوتین رفت. و وقتی چشمانم را باز کردم ، تولد

دانلود مانهوای اعلیحضرت لطفا دوباره منو نکش خلاصه داستان: پایان یک روز آفتابی تابستان بود. در دستان ستمگر ، پدر ، مادر ، برادر و گردن من زیر گیوتین رفت. و وقتی چشمانم را باز کردم ، تولد

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
Your majesty please dont kill me again
خلاصه داستان :

دانلود مانهوای اعلیحضرت لطفا دوباره منو نکش

خلاصه داستان:

پایان یک روز آفتابی تابستان بود. در دستان ستمگر ، پدر ، مادر ، برادر و گردن من زیر گیوتین رفت. و وقتی چشمانم را باز کردم ، تولد 12 سالگی من بود. قبل از اینکه امپراطور جوان 13 ساله به یک ستمگر بیرحم تبدیل شود ، من مجبور شدم به نوعی در کنار آن مرد باشم. "من کنیز افتخار تو هستم ، بنابراین تو را دنبال خواهم کرد." "من چیز زیادی ندارم. و مالک شما نیستم." برای زندگی و نجات خانواده ام ، باید در چشم آن ظالم باشم که به بشریت اعتقادی نداشت. فقط در این صورت است که می توانم زندگی کنم. اما آن هیولای وحشتناک در حال تغییر است!


وضعیت انتشار: درحال انتشار
✉️ وضعیت ترجمه: درحال ترجمه
↩️ آخرین چپتر اضافه شده: 121 فصل چهارم
⌛️ سال انتشار: 2022
🔑 فرمت: pdf

باکس دانلود

توضیحات / دانلود گزارش کد : 66