سایت مانهوا کمیک

http://manhwacomic.rozblog.com/

empress lipstick

دانلود مانهوای رژلب امپراطوریس خلاصه داستان : لی جاعه یک دانش آموز معمولی دبیرستانی که آرزو دارد یک آرایشگر شود.من به طور تصادفی یک رژ لب برداشتم و توسط رژ لب به داخل آینه کشیده شدم.وقتی چش

دانلود مانهوای رژلب امپراطوریس خلاصه داستان : لی جاعه یک دانش آموز معمولی دبیرستانی که آرزو دارد یک آرایشگر شود.من به طور تصادفی یک رژ لب برداشتم و توسط رژ لب به داخل آینه کشیده شدم.وقتی چش

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
empress lipstick
خلاصه داستان :

دانلود مانهوای رژلب امپراطوریس

خلاصه داستان : لی جاعه یک دانش آموز معمولی دبیرستانی که آرزو دارد یک آرایشگر شود.من به طور تصادفی یک رژ لب برداشتم و توسط رژ لب به داخل آینه کشیده شدم.وقتی چشمانم را باز کردم، دیگر جائه ، دانش آموز دبیرستانی با چهره معمولی نبودم.همه چیزش به زیبا و عالی بود!
دوباره از رژ لبش استفاده کرد ، تنها کلیدی که بازگشت به زندگی معمولیش بود، اما به زندگیش برنگشت و فقط صورت قبلیش تو این دنیا برگشت! "حالا باید با این چهره چیکار کنم ؟!"


وضعیت انتشار: درحال انتشار
✉️ وضعیت ترجمه: درحال ترجمه
↩️ آخرین چپتر اضافه شده: 42
⌛️ سال انتشار: 2023
🔑 فرمت: pdf

باکس دانلود

توضیحات / دانلود گزارش کد : 153