سایت مانهوا کمیک

http://manhwacomic.rozblog.com/

The Baengri Clan’s Unwanted Granddaughter

دانلود مانهوای من نوه طرد شده قدرتمند ترین خانواده هنرای رزمی شدم ! خلاصه داستان: جای باک ری یئون ، دختر حقیر و بی ارزش باک ری ای‌گانگ ، معلم شخصیت اصلی ، تناسخ پیدا کردم.. توی اولین ز

دانلود مانهوای من نوه طرد شده قدرتمند ترین خانواده هنرای رزمی شدم ! خلاصه داستان: جای باک ری یئون ، دختر حقیر و بی ارزش باک ری ای‌گانگ ، معلم شخصیت اصلی ، تناسخ پیدا کردم.. توی اولین ز

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
The Baengri Clan’s Unwanted Granddaughter
خلاصه داستان :

دانلود مانهوای من نوه طرد شده قدرتمند ترین خانواده هنرای رزمی شدم !

خلاصه داستان: جای باک ری یئون ، دختر حقیر و بی ارزش باک ری ای‌گانگ ، معلم شخصیت اصلی ، تناسخ پیدا کردم.. توی اولین زندگیم توسط شرور کشته شدن و وقتی که چشمامو باز کردم به گذشته برگشتم.. یعنی میتونم توی این زندگی دوست داشته بشم و بتونم یه زندگی خوب داشته باشم؟ همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت ، تا موقعی که کاندیدای شخصیت اصلیای مرد ظاهر شدن.. وسواس یهویی شروع شده؟! الان بیا فقط توی مسیر گل واقعی قدم برداریم!


وضعیت انتشار: درحال انتشار
✉️ وضعیت ترجمه: درحال ترجمه
↩️ آخرین چپتر اضافه شده: 40
⌛️ سال انتشار: 2024
🔑 فرمت: pdf

باکس دانلود

توضیحات / دانلود گزارش کد : 120