سایت مانهوا کمیک

http://manhwacomic.rozblog.com/

Ten Ways To Get By A Tyrant

دانلود مانهوای 10روش برای اینکه ظالم ولم کنه خلاصه داستان : من به طور تصادفی وارد یک دنیای تخیلی شدم و یه شخصیت شرور اسکارلت شدم  که توسط نامزدش، ظالم، به طرز وحشیانه ای به قتل می رس

دانلود مانهوای 10روش برای اینکه ظالم ولم کنه خلاصه داستان : من به طور تصادفی وارد یک دنیای تخیلی شدم و یه شخصیت شرور اسکارلت شدم  که توسط نامزدش، ظالم، به طرز وحشیانه ای به قتل می رس

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
Ten Ways To Get By A Tyrant
خلاصه داستان :

دانلود مانهوای 10روش برای اینکه ظالم ولم کنه

خلاصه داستان : من به طور تصادفی وارد یک دنیای تخیلی شدم و یه شخصیت شرور اسکارلت شدم  که توسط نامزدش، ظالم، به طرز وحشیانه ای به قتل می رسد. بنابراین، برای محافظت از خودم در برابر مردن، روش‌هایی  رو برای طرد شدن برنامه‌ریزی کردم!


وضعیت انتشار: درحال پخش
✉️ وضعیت ترجمه: درحال پخش
↩️ آخرین چپتر اضافه شده: 31
⌛️ سال انتشار: 2024
🔑 فرمت: pdf

باکس دانلود

ترجمه  کمیک ورلد

  1. چپتر 00 - 10

  2. چپتر 11 - 20

  3. چپتر 21 - 33

توضیحات / دانلود گزارش کد : 129