سایت مانهوا کمیک

http://manhwacomic.rozblog.com/

Of all things, I Became a Crow

دانلود مانهوای بین این همه چیز به یه کلاغ تبدیل شدم خلاصه داستان : از مردن توی یه حادثه، توی یک بازی اوتومه تناسخ پیدا کرد... اونم به عنوان یه کلاغ! باورم نمیشه یه کلاغم! حتی یه شخصیت اضافی

دانلود مانهوای بین این همه چیز به یه کلاغ تبدیل شدم خلاصه داستان : از مردن توی یه حادثه، توی یک بازی اوتومه تناسخ پیدا کرد... اونم به عنوان یه کلاغ! باورم نمیشه یه کلاغم! حتی یه شخصیت اضافی

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
Of all things, I Became a Crow
خلاصه داستان :

دانلود مانهوای بین این همه چیز به یه کلاغ تبدیل شدم

خلاصه داستان : از مردن توی یه حادثه، توی یک بازی اوتومه تناسخ پیدا کرد... اونم به عنوان یه کلاغ! باورم نمیشه یه کلاغم! حتی یه شخصیت اضافی هم نه، اما یه کلاغ! وقتی داشتم دنبال یه نفر دور و برم میگشتم... اولین کسی که پیداش شد ولیعهد بود. "چطوری میتونی انقدر دوست داشتنی باشی رینل؟" "قار، قار، قار!(منو با خودت ببر و نگهم دار!)" ولیعهد، کاموت، بهم یه اسم داد و با عشق باهام رفتار کرد. من که در هر صورت یه کلاغم؛ هیج مشکلی نیست که اونو دوست داشته باشم یا قلبم براش پر بزنه. هیچ مشکلی نبود تا وقتی که... "سلام، رینل؟" "یهویی چه اتفاقی داره برای من میفته؟"


وضعیت انتشار: پایان یافته
✉️ وضعیت ترجمه: پایان یافته
↩️ آخرین چپتر اضافه شده: 95
⌛️ سال انتشار: 2023
🔑 فرمت: pdf

باکس دانلود

توضیحات / دانلود گزارش کد : 119