سایت مانهوا کمیک

http://manhwacomic.rozblog.com/

I Became the Wife of the Monstrous Crown Prince

دانلود مانهوای من همسر ولیعهد هیولا شدم خلاصه داستان : من به عنوان آنسیا، ولیعهد هیولا، تو یه رمان بزرگسالانه تناسخ پیدا کردم! تو داستان اصلی، آنسیا به خاطر این‌که همسر ولیعهد هیولا یع

دانلود مانهوای من همسر ولیعهد هیولا شدم خلاصه داستان : من به عنوان آنسیا، ولیعهد هیولا، تو یه رمان بزرگسالانه تناسخ پیدا کردم! تو داستان اصلی، آنسیا به خاطر این‌که همسر ولیعهد هیولا یع

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
I Became the Wife of the Monstrous Crown Prince
خلاصه داستان :

دانلود مانهوای من همسر ولیعهد هیولا شدم

خلاصه داستان : من به عنوان آنسیا، ولیعهد هیولا، تو یه رمان بزرگسالانه تناسخ پیدا کردم! تو داستان اصلی، آنسیا به خاطر این‌که همسر ولیعهد هیولا یعنی بلیک می‌شه تو روز عرسویش خودش رو تو دریاچه می‌ندازه و خودکشی می‌کنه و من درست وقتی تو بدن آنسیا تناسخ پیدا کردم که بلیک من رو از تو دریاچه بیرون کشید و نجاتم داد! حالا من با این ولیعهد نفرین شده‌ای که الان مثل یه خرگوش ناز و گوگولیه و نفرینش هم فقط به دست شخصیت اصلی زن داستان که دیانا، خواهر ناتنی منه شکسته می‌شه. چی‌کار کنم؟


وضعیت انتشار: درحال انتشار
✉️ وضعیت ترجمه: درحال ترجمه
↩️ آخرین چپتر اضافه شده: 97
⌛️ سال انتشار: 2022
🔑 فرمت: pdf

باکس دانلود

توضیحات / دانلود گزارش کد : 133