سایت مانهوا کمیک

http://manhwacomic.rozblog.com/

The Exhausting Reality of Novel Transmigration

دانلود مانهوای از تظاهر به کتاب بودن خسته شدم خلاصه داستان : الان از ورود به کتاب خسته شدم. درسته من قبلاً چهار بار تجربه کردمش. شخصیتی که این بار دارم از سر می گذرونم، خواهر شرور یه قهرمان

دانلود مانهوای از تظاهر به کتاب بودن خسته شدم خلاصه داستان : الان از ورود به کتاب خسته شدم. درسته من قبلاً چهار بار تجربه کردمش. شخصیتی که این بار دارم از سر می گذرونم، خواهر شرور یه قهرمان

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
The Exhausting Reality of Novel Transmigration
خلاصه داستان :

دانلود مانهوای از تظاهر به کتاب بودن خسته شدم

خلاصه داستان : الان از ورود به کتاب خسته شدم. درسته من قبلاً چهار بار تجربه کردمش. شخصیتی که این بار دارم از سر می گذرونم، خواهر شرور یه قهرمانه. "آه، این خسته کنندست. الان به زندگی خودم و شخصیتی که قراره باشم علاقه ای ندارم. فقط باید عمری طولانی داشته باشم و بعد به زندگی بعدی منتقل بشم. با این حال، چند چیز جدید در سراسر این کتاب وجود دارد. "چرا نمی تونم از توانایی مثل تناسخ دوم استفاده کنم؟" "چرا قهرمان اینقدر به من چسبیده؟ قهرمان آلیشیا در نسخه اصلی، وضعیت بسيار ناخوشایند و دشواری دارد. به عنوان قهرمان تناسخ قبلیم، نمی تونست بهم اجازه بده در جاده گل آلود راه برم. من از هر چیزی که دارم برای تغییر سرنوشت آلیشیا استفاده خواهم کرد....


وضعیت انتشار: درحال انتشار
✉️ وضعیت ترجمه: درحال ترجمه
↩️ آخرین چپتر اضافه شده: 48
⌛️ سال انتشار: 2024
🔑 فرمت: pdf

باکس دانلود

توضیحات / دانلود گزارش کد : 138